Sunday, August 7, 2022

 

Երազանքի դպրոցը ճանապարհեց իմ գեղեցկուհուն :

Երանի միջնակարգ դպրոց լիներ....:

Շատ դժվար ճանապարհ անցավ իմ աղջնակը ,բայց վերջի երկու տարիները եղել են անհոգ, երջանիկ, հանգիստ,լուսավոր ,գունեղ . . . . Շնորհակալ եմ շատտտտ ամեն ինչի համար:


Ես մեծ սիրով տեղափոխեցի 8-րդ դասարանից Երանզանքի դպրոց , որտեղ հոգատար ծնողական սիրուց բացի թևածում էր խաղաղությունը....



Չգիտեմ ինչպես արտահայտեմ շնորհակալությունս .....ԽՈՆԱՐՎՈՒՄ ԵՄ ......

....Հատուկ Շնորհակալությունս եմ հայտնում Վանաձորի Ա. Բակունցի անվան թիվ 7 հիմնական դպրոցի իմ շատ սիրելի տնօրեն Լուսիկ Սարգսյանին , փոխտնօրեններ ընկեր Աղաջանյան ջանիննն և ընկեր Մեհրաբյանին , հոգատար դասղեկ Մելանյա Մաղաքյանին , մեր Լիլիթին , Մոնիկային, Գոհարին, գրադարանավարուհուն , բոլոր մանկավարժներին, պահակներին և իհարկե ԾՇՄ աշխատակիցներին:Շնորհակալ եմ ամեն մի լուսավոր օրվա , գեղեցիկ պահեր պարգևելու համար իմ աղջնակին :

Աստված Ձեզ պահապան

No comments:

Post a Comment