Tuesday, March 30, 2021

 Սրբազանը մարգարեանում է ...


Հայաստանը մերն է, հայ հողն է մերը .օտարության մեջ հայը պատդուխտ է ,պանդուխտ էլ կմնա.- Սեպուհ արք. Չուլջյան



Սրբազանը անկրկնելի էր և բացառիկ անկրկնելի.- Միքայել արք. Աջապահյան Սրբազանը եղել է բոլորիս ուսուցիչը ,հոգևոր առաջնորդը ,իմ մեծ ընկերը ,ումից շատ բան եմ սովորել.- Արթուր Նալբանդյան Նվիրյալ էր, ազգի նվիրյալ. -Հենրիկ Քոչինյան Սրբազանը միասնության, համախմբման սինվոլն էր.- Մամիկոն Ասլանյան Ճամբարը երեխաների համար դարձրեց դրախտավայր.- 《Հայրենիք միության》 անդամներ Նա վերադարձրեց դարերով կորուսյալ հավատը. -Գուրգեն Խաչատրյան Դասական հայ հոգևորական էր. - Ռուբեն Մելքոնյան Նա էն մարդն էր ,որ մեծ հետք է թողել ամբողջ Լոռվա աշխարհում, Գուգարաց թեմում.- Արմեն Ներսիսյան Սրբազանի խոսքի մեծ ուժը շրջադարձ կատարեց իմ հոգևոր աշխարհում. -Սերյան Ղամբարյան Սրբազանը բացառիկ հայրենասեր էր ,վառ անհատականություն. - Կարեն Ադամյան Սրբազանի բոլոր խոսքերը սեր էին.-Հասմիկ Հովսեփյան Սեպուհի գալով Լոռին դարձավ քրիստոնիական.- Սամվել Խալաթյան Ամեն տեսակի առաջնորդ էր.- Մհեր Գևորգյան Խարիսմատիկ առաջնորդ էր Սրբազանը.- Սամվել Վանյան Ինքը մեզ հասցրեց Աստծո դուռը. - Մարգարիտա Շահվերդյան Օջախ մտնելուց հացով մտի՛ր. - Հռիփսիմե Միրզոյան Սրբազանը բարձրաճաշակ մարդ էր. - Փափագ Ալոյան Չլինելով Լոռեցի ինձ սովորեցրեց սիրել Լոռին յուրովի. -Սուրեն Աբովյան


38 comments:

  1. Диана Мартиросян
    2 мин. ·
    Լիլ ապրես ՍՐԲԱԶԱՆ -ը մեր մարզի ու մեզնից յուրաքանչյուրի կյանքում մեծ դեր ունի, քո աշխատանքն էլ անգինա 👏👏👏

    ReplyDelete
  2. Mariam Chuljyan
    Շնորհակալ ենք Լիլիթ ջան

    ReplyDelete
  3. Վիկտորյա-Տաթև Կարապետյան
    Լիլուշ աբրիիիս, Սրբազանի մասին դեռ շատ արխիվներ, որոնք դեռ ունես էլի ֆիլմեր է պետք պատրաստել

    ReplyDelete
  4. Արթուր Նալբանդյան
    Լիլիթ ջան շատ ապրես, մեծ ու կարևոր գործի համար:

    ReplyDelete
  5. Ануш Карагёзян
    Ապրես Լիլիթ ջան, այս մեծ գործն իրականացնելու, մեզ հուզիչ պահեր պարգևելու, ի վերջո` մեր Սրբազանին տեսնելու և նրա ձայնը նորից ու նորից լսելու համար: Աստված պահապան Հայոց ազգին...

    ReplyDelete
  6. Զեփյուռ Սահակյան
    (Զեփյուռ Սահակյան)
    Լիլիթ հուզված եմ, տպավորված անչափ, հրաշալի էր ինձ համար։
    Անկեղծ, նայել եմ մի շնչում, կլանված լսել իրեն էլ արտահայտվողներին էլ։ Ինչ հզոր անձնավորություն, որ տարիներ ճանաչել, հանդիպել, լսել ու հիացել ենք, բայց շատ բան բացսյայտեցի նաև այս ֆիլմի միջոցով։ Սա պիտի բոլորը նայեն ու հատկապես դպրոցներում՝ որովհետև ՄԵԾ խորհուրդ է ամփոփում։
    Զեփյուռ
    Հիացած եմ, գրկում եմ 🤗🤗🤗։ Չգիտեմ ով, ոնց, ես դիտում եմ որպես բազմակողմանի ճանաչողական ու դաստիարակչական ֆիլմ բացառիկ անհատի վերաբերյալ։

    ReplyDelete

  7. Suren Abovyan
    Կարոտեցի Սրբազնին,Լիլիթ ջան Ապրես շատ Մեծ գործ ես արել

    ReplyDelete
  8. Arpine Saribekyan
    Shat lavn er. Shat huzvel em. Angam dzaynin ei karotel. Iroq vor sirt@ chdimacav etqan korstin.Shat Apres, mets ashxatanq es arel

    ReplyDelete
  9. Samuel Knadjian
    Աստուած հոգիտ լուսավորէ
    Սրբազան Հայր 😥Լույսերի մէջ նընջէս

    ReplyDelete
  10. Boghos Yeghiazariants
    Ի՞նչ գրեմ...ի՞նչպէս գրեմ... աչքերուս արտոսրը չի ձգեր

    ReplyDelete
  11. Angela Gydelekyan
    հազար ափսոս ՍրբազանՀայր արցունքները սեխմումեն կոկորդս ...լույսերի մեջպարկիս

    ReplyDelete
  12. -Իսկ ով է ավելի բախտավոր, դուք, որ ամեն բան ունեք, թե աղքատը․ աղքատն առավել բախտավոր է։ Գիտեք ինչո՞ւ, արդ նրա հույսն Աստված է, ձեր հույսը՝ ձեր գանձերը։ Ուրեմն, պահ տված ձեր հացը կիսեք աղքատի հետ, քանզի դա նույնն է, թե աղքատից հույս առնեք հացով։ Առևտուր է, այո, և ահա աղքատն ավելի թանկ բան ունի վաճառելու․ Մտածեք սրա շուրջ։
    Սրբազանը

    ReplyDelete
  13. Люда Микаелян
    Լիլ ջան հրաշալի անմահություն ես պարգևել իր նմանը չունեցող Սրբազանին

    ReplyDelete
  14. Margarita Hambaryan
    Ահա մարդը Աստծո պատկերով ու նմանությամբ..

    ReplyDelete
  15. Hamaspyur Khachatryan
    Երջանկություն եմ ունեցել լինել նրա կողքին ,լսել նրա բոցաշունչ խոսքը վասն հայրենյաց ևվասն հավատո,զգալ այն նվիրումը,որով նա վերաբերվում է իր գործին և անսպառ հավատն իր երկրի գալիքին։Տա ԱՍՏՎԱԾ,որ ամեն հոյորդի իր գործում լինի ՍՐԲԱԶԱՆԻ նման անմացորդ նվիրյալ..

    ReplyDelete
  16. Асмик Овсепян
    Հայրենյաց անցյալն ու ապագան կամրջող հավերժ ներկա սրբազան հայր, երանի՜,ովքեր լսել են Ձեզ, Ձեր պատգամները։ Լույսերի մեջ մնաք,
    հավերժ խնկարկում Ձեզ, սիրելի սրբազան։ Շնորհակալ գործ ես արել, Լիլիթ,սերունդներին և բոլորիս շատ անհրաժեշտ։ Գնահատելի է աշխատանքդ։

    ReplyDelete
  17. Lilit Amasiayi Yolchyan
    Асмик Овсепян Շնորհակալ եմ շատ ընկեր Հովսեփյան ջան և գնահատանքի և ձեր բանիմաց ,գրագետ և գեղեցիկ հարցազրույցի համար:
    · Ответить · 11 мин.
    Асмик Овсепян
    Lilit Amasiayi Yolchyan Քեզ ենք շնորհակալ ևս մեկ անգամ ոգեշունչ պահեր ապրելու համար։

    ReplyDelete
  18. Հրաչյա Պապինյան
    Լիլիթ ջան կոկորդս սեղմվեց, կարոտեցի: Նեղանում էր մեզնից, խոսքով նեղացնում, բայց էլի ձգում էր, տեր էր ամեն ինչի, տեր էր զգում ամեն ինչին, նաև մեր տերն էր ասես, հիմա անտեր ենք ասես...

    ReplyDelete
  19. Anush Poghosyan
    Պրոֆեսիոնալ աշխատանք ես կատարել Լիլիթ ջան ու շատ գնահատելի, մեր բոլորի պաշտելի Սրբազանի հիշատակը վառ կմնա հավետ

    ReplyDelete
  20. Տեր Վրթանես Բաղալյան
    Հրաշալի ֆիլմ է

    ReplyDelete
  21. Տեր Վրթանես Բաղալյան
    Lilit Amasiayi Yolchyan , հիանում եմ Ձեր լրագրողական բարձր պրոֆեսյոնալիզմով։

    ReplyDelete
  22. Gor Badian
    Շատ լավն ա!

    ReplyDelete
  23. Տեր Վրթանես Բաղալյան
    Հարգելի Lilit Amasiayi Yolchyan, Ձեր երկար տարիների նվիրումով և բարեխիղճ նկարահանումների արդյունք են ֆիլմում տեղ գտած պատմական կարդրերը։

    ReplyDelete
  24. Мариам Манучарян
    Լիլիթ ջան Սրբազանի հիշատակի ֆիլմդ շատ լեցուն էր սիրով ու երախտագիտությամբ

    ReplyDelete
  25. Мариам Манучарян
    Lilit Amasiayi Yolchyan ջան քեզ շնորհակալություն և նրանց, ովքեր օգնել են ֆիլմի ստեղծմանը ....
    իսկ մենք բոլորս Սրբազանին ենք շնորհակալ , որ եղավ ու մնաց մեր բոլորի դժվար օրերի խորհրդատուն ու աջակիցը

    ReplyDelete
  26. Samuel Knadjian
    Աստուած հոգիտ լուսավորէ
    Սրբազան Հայր 😥Լույսերի մէջ նընջէս

    ReplyDelete
  27. Boghos Yeghiazariants
    Ի՞նչ գրեմ...ի՞նչպէս գրեմ... աչքերուս արտոսրը չի ձգեր։

    ReplyDelete
  28. Angela Gydelekyan
    հազար ափսոս ՍրբազանՀայր արցունքները սեխմումեն կոկորդս ...լույսերի մեջպարկիս

    ReplyDelete
  29. Amalya Tunyan
    Lilit jan,ditel em ,shat huzvel em ev shat barcr em gnahatum dzer ashxatank@.Shnorhakal enk Srbazanin mecarelu ev jisht nerkayacnelu hamar.Mersi Lilit jan

    ReplyDelete
  30. Anahit Karapetyan
    Լիլ ու ոնց հուզեցիր 💙🙏
    · Ответить · 4 ч.
    Lilit Amasiayi Yolchyan
    Պատկերացրու իմ ապրումնները ամբողջ թե նկարահանամն , թե մոնտաժի և թե արխիվս քչփորելու ժամանակ Ան ջան... ու զարմացա ինքս իմ վրա ոնց եմ հիշում ինչ, ոնց ,որտեղ եմ նկարել ,չգիտեմ , իրոք երանելի աշխատանքային տարիներ էին:
    · Ответить · 4 ч.
    Anahit Karapetyan
    Lilit Amasiayi Yolchyan երեւում էր ֆիլմում սերդ ու նվիրումդ:Ապրես դու😘❤
    · Ответить · 4 ч.
    Lilit Amasiayi Yolchyan
    Anahit Karapetyan ջան ապրես ,որ ժամնակ ես գտել ու նայել,ապրես ,որ զգացել ես այն ամենը ինչ դրել եմ այդ 1 ժամվա մեջ: Շնորհակալ եմ Ան ջան
    · Ответить · 4 ч.
    Anahit Karapetyan
    Lilit Amasiayi Yolchyan Լիլ ջաաան💙🙏
    · Ответить · 4 ч.
    Lilit Amasiayi Yolchyan
    · Ответить · 4 ч.
    Напишите ответ…

    Lilit Amasiayi Yolchyan
    Ան ջան զանգեր եղան այս բնույթի- ապրես կարոտներս առանք, կարոտեցին , և նման խոսքեր հուզվեցի բոլոր զանգողների հետ ևս մեկ անգամ Ան ջան ,չգիտեմ....

    ReplyDelete
  31. Hasmik Hovsepyan
    Ապրես Լիլ ջան, հուզեցիր բոլորիս..

    ReplyDelete
  32. Мариам Саакян
    Լիիլ, ապրես շատ: Նայեցի, արտասվեցի..., բայց մյուսների նման չկարողացա կարոտս առնել...

    ReplyDelete
  33. Տեր Վրթանես Բաղալյան
    Շա՜տ ապրեք, հարգելի Լիլիթ Յոլչյան, Ձեր օպերատորական և ռեժիսորական տաղանդը գերագնահատել անհնար է։

    ReplyDelete
  34. Amalya Tunyan
    Lilit jan,ditel em ,shat huzvel em ev shat barcr em gnahatum dzer ashxatank@.Shnorhakal enk Srbazanin mecarelu ev jisht nerkayacnelu hamar.Mersi Lilit jan.💋

    ReplyDelete
  35. Suren Abovyan
    Շատ լավ էր ստացվել իրոքք
    Կարոտել եմ իրան
    Կարիքը շատ կա իրա

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ես իրան Օձնեցուն եմ նմանացնում
      Suren отправил(-а) Сегодня в 22:41
      Իմաստուն էր

      Delete
  36. Лусине Баратян
    Լիլ ջան, նայեցի վերհիշեցի,հուզվեցի....
    Շատ ապրես,այս հիշողությունները, պատմություն դարձան մեր հաջորդ սերնդի համար։
    Սրբազանը մեզնից’ Լոռեցիներիցս գնաց։
    Լիլ ջան,
    շնորհակալություն,
    բոլորիս կողմից

    ReplyDelete