Saturday, August 10, 2024

 Տարիները անցնում են , բայց մենք ՝ թիվ 31 մանկապարտեզի յուրաքանչյուր անդամ էլ ավելի է սիրում ու գնահատում Ձեր Նվիրումը մեր ընկեր Սուսաննա ջան: 

Դուք բազում սերունդներ եք ճանապարհել դպրոց և բոլորի  հուշերում մնում է ձեր նվիրվածությունն ու հոգատարությունը:

Եթե այսօր մենք վանաձորցիներս ուննեք նման մանակապարտեզ դա միայն Ձեզ ենք պարտական և շնորհակալ: 40տարի աշխատելով այս ոլորտում միայն շենացրել եք մեր մանկապարտեզը և բոլորիս համար եղլ ղեկավար, մայր, խոևհրդատու , մայր և լավ ընկեր:

Մեր ընկեր Սուսաննա ջան մեր օջախը միշտ շենացնեք և լինեք առողջ , Շնորհավոր Ձեր Ծննդյան տարեդարձը;

10.08.2024












8 comments:

  1. Гоар Даниелян
    Բարի ՏԱՐԵԴԱՐՁ տիկիՆ ՍՈՒՍԱՆՆԱ ՋԱՆ....

    ReplyDelete
  2. Sarine Boryan
    Շնորհավոր իմ շաաատ սիրելինրբանկատ Սուսաննա ♥️💋

    ReplyDelete
  3. Арменуи Асатрян
    Բարի տարեդարձ տիկին Սուսաննա ջան։

    ReplyDelete
  4. Zara Mkhitaryan
    Shnorhavorum em tikin Susanna

    ReplyDelete
  5. Anna SafaryanSusanna Grigoryan
    6 ч. ·
    Շնորհավոր Սուսան ջան💋💋💋


    ReplyDelete
  6. Վանաձորի Բասկետբոլի թիմSusanna Grigoryan
    6 ч. ·
    Վանաձորի 🏀 բասկետբոլի թիմը շնորհավորում է Ձեզ, Ձեր ծննդյան օրվա կապակցությամբ 🎉 ՝ մաղթելով նոր բարձունքների նվաճում ու աննախադեպ հաջողություններ: Թող որ միայն ուրախություն, բարի ու դրական փոփոխություններ լինեն Ձեր կյանքում: 🎉🎁🎂🎊

    ReplyDelete
  7. Lilit Amasiayi Yolchyan сейчас с Susanna Grigoryan
    Երջանիկ մանկության համար պարտական եմ Ձեզ՝ ընկեր Սուսաննա ջան և իմ ընկեր Ժաննային ,ընկեր Անուշին և Արմինե Մորքույրին: Ընկեր Սուսաննա ջան շնորհակալ եմ Ձեզ և Շնորհավորում եմ Ձեր Ծննդյան տարեարձը , եղեք առողջ և միշտ մեր կողքին: Ձեր սան Նարեկ Մանուկյան🎂🌹🌹🌹🎂Lilit Amasiayi Yolchyan сейчас с Susanna Grigoryan и
    ·
    Поделился/-ась с Ваши друзья и друзья всех отмеченных пользователей
    Երջանիկ մանկության համար պարտական եմ Ձեզ՝ ընկեր Սուսաննա ջան և իմ ընկեր Ժաննային ,ընկեր Անուշին և Արմինե Մորքույրին: Ընկեր Սուսաննա ջան շնորհակալ եմ Ձեզ և Շնորհավորում եմ Ձեր Ծննդյան տարեարձը , եղեք առողջ և միշտ մեր կողքին: Ձեր սան Նարեկ Մանուկյան🎂🌹🌹🌹🎂

    ReplyDelete
  8. ilit Amasiayi Yolchyan сейчас с
    ԻՄ բարի, հոգատար, յուրահատուկ ընկեր Սուսաննա ջաննննն,
    Շնորհավոր հարազատս .... առողջ լինես , այդպես ուժեղ և միշտ մեր գլխից անպակաս: Իմ մասնագիտության ամենամեծ ձեռքբերումներից , որ ես դարձա թիվ 31 մանկապարտեզի ընտանիքի մի մասինկ , շնորհակալ եմ ամեն ինչի համար իմ ու մեր ընկեր Սուսաննա ջան......

    ReplyDelete