Friday, October 30, 2020

 Արմեն Իոսիֆի Մարաբյան՝  մարդ,ով իր ամբողջ կյանքը 

նվիրեց դպրոցի շենացման և մատաղ սերնդի 

դաստիարակման գործին



Ծնվել է 1961 թ ուսուցչի ընտանիքում:1978թ. ավարտել է Կիրովականի թիվ 20 միջնակարգ դպրոցը :1979-1984թթ. սովորել է Կիրովոկանի Հովհ. Թումանյանի անվան ՊՄԻ-ի  կենսաբանության ֆակուլտետը: 1987թ-ից  աշխատել է Կիրովականի թիվ 18 դպրոցում՝ որպես ուսուցիչ ,1985թ-ից Կիրովականի թիվ 9 դպրոցում ՝որպես փոխտնօրեն,1989թ՝ որպես վրանային դպրոցի տնօրեն,իսկ 1993թ.-ից թիվ 14 ռուսական դպրոցի տնօրեն:1998թ. թիվ 14 և 18 դպրոցները միաորվեցին հետո նշանակվել է թիվ 18 դպրոցի տնօրեն և աշխատել մինչև 2020թ-ի հունվարը:

Պարգևատրվել է ՀԿ--ների կողմից մեդալներով ,պատվոգրերով և շնորհակալագրերով.

1988թ. ՀԼ ԿԵՄ Կենտկոմի պատվոգիր

2000թ ՀՀ արհմիության նախագահության պատվոգիր

2001թ ՀՀ Լոռու մարզպետի պատվոգիր

2007թ. ՀՀ Կրթության և գիտության նախարարության պատվոգիր

2011թ. Կրթության և գիտության նախարարության պատվոգիր

2013թ. ՀՀ Մշակույթի նախարության պատվոգիր

2014թ. ՀՀ նախագահի պատվոգիր 

Շարունակելի...

Արմեն Իոսիֆի Մարաբյան ծնվել է  1961 թ մահացել 2020 թ հոկտեմբերի 29:

Խորին Ցավակցություններս ն ենք հայտնում Մարաբյանների ընտանիքին:

Մեր շարքերից հեռացավ Մեծատառով մարդ, լավ ընկեր  և բարեկամ, իդիալական հայր և հավատարիմ ամուսին:

64 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

  2. Vera Grigoryan
    Բոլոր միջոցառումներին ներկա էր լինում,ուրախանում😥
    · Ответить · 22 мин.

    ReplyDelete
  3. Արմինե Պողոսյան
    Ափսոս, պատիվ եմ ունեցել աշխատել պարոն Մարաբյանի հետ, լավ մարդ, լավ ընկերր, Աստված հոգին լուավորի

    ReplyDelete
  4. Seda Ghumashyan
    Txur a (( im hamar ahat er anspaseli, shat apsos

    ReplyDelete
  5. Ruzanna Torosyan
    Լավ ընկեր,,,,ափսոս մարդ

    ReplyDelete
  6. Աչքիս առաջ անցան այն 20 տարիները,որ աշխատել և ճանաչել եմ պարոն Մարաբյանին:Միշտ ինձ ասել է,որ իր աղջիկն եմ,իր Տաթևի նման իր աղջիկն եմ:Եվ շատ պատահական,աշխատանքի բերումով ներկա գտնվեցի նաև Ընկեր Տաթևի դասին։Հիացել էի նրանով և միանգամից խնդրեցի,որ աղջկաս պարապի՝ի դեպ 8֊երորդ դասարան էր,դեռ ամառ և ասեցի,որ աղջիկս ունի տարրական օղակի բազա և 3 ամսում հասցրեց բարձր մակարդակի։1 տարի շարունակ կյանքը դնելով պարապեց անվճար:Հարազատը հարազատին այդպիսի նվեր չէր անի:Պարոն Մարաբյանին բողոքեցի ասեց.-խելոք մնա, բա իմ աղջիկը չե՞ս: Ուղղակի ապշում էի,որ տեսնում էի ոնց է ապրում ամեն մի նորի, լավի ,գեղեցիկի համար .միայն թե իր դպրոցը լինի ամենալավը : Տուն տեղ ,մոռացել էր,ամբողջ շինարության ընթացում կարծես գլխավոր շինարարը ինքը լիներ՝միշտ տեղում էր :Չգիտեմ ինչ ասեմ, բայց խոր ցավ ապրեցի:

    ReplyDelete
  7. Lilia Abrahamyan
    Վայ, Մարաբյան ջան, էս ինր ցավալի լուր էր...(((

    ReplyDelete
  8. Гаяне Калантарян
    Շատ ցավալի լուր...Ափսոս...

    ReplyDelete
  9. Ruzanna Matsakyan
    Ցավակցում ենք...Շատ ափսոս...

    ReplyDelete
  10. Сусанна Дарбинян
    Ափսոս, լավ մարդ, ընկեր ,մանկավարժ ,տնօրեն, իմ լավ ընկեր ,Մարաբյան ջան,,,

    ReplyDelete
  11. Sveta Ghukasyan
    Astvac hogit lusavori @nker Marabyan duk hrashali anndnavorutyn eik 😥😥😥🙏🙏🙏

    ReplyDelete
  12. Анаит Сукиасян
    Ցավակցում եմ

    ReplyDelete
  13. Нуне Эвинян
    Ցանկանում եմ

    ReplyDelete
  14. Ani Sargsyan
    Ցավակցում եմ ընտանիքին և հարազատներին

    ReplyDelete
  15. Марине Давтян
    Ափսոս .. լավ մարդ, լավ ընկեր, լավ մանկավարժ, ցավակցում եմ...

    ReplyDelete
  16. Татев Маргарян
    Վայ, պարոն Մարաբյան ջան

    ReplyDelete
  17. Мариам Манучарян
    Ցավակցում եմ ընտանիքին ու հարազատներին

    ReplyDelete
  18. Հերմինե Մուրադյան
    Ցավակցում եմ

    ReplyDelete
  19. Tamara Saghatelyan
    Խոր վշտով ցավակցում եմ

    ReplyDelete
  20. Nona Petrosian
    Վայ,շատ ափսոս,ընկեր Մարաբյան ջան😢Ցավալի է շատ,լուսավոր մարդ.....😢😢, Աստված հոգին լուավորի

    ReplyDelete
  21. Ափսոս, հազար ափսոս...հինալի մարդ, նվիրյալ ընտանիքի հայր, ամուսին, հարազատ, սիրված հասարակության կողմից, թիվ 18 թպրոցի և Խնձորուտ թաղամասի համար լայնածավալ բարի գործերի հեղինակ, հարգարժան՝ Արմեն Մարաբյան, Աստված հագիդ լուսավորի...ցավակցում եմ ընտանիքի անդամներին, և բոլոր հարազատներին...ափսոս, Արմեն Մարաբյանի կորուստը ծանր է..

    ReplyDelete
  22. Amalya Tunyan
    Xorapes cavakcum em

    ReplyDelete
  23. Karine Mirzoyan
    Ցավակցում եմ, ափսոս..

    ReplyDelete
  24. Karine Mirzoyan
    Ցավակցում եմ, ափսոս..

    ReplyDelete
  25. Arpine Saribekyan
    Ցավակցում եմ

    ReplyDelete
  26. Nona Petrosian
    Մեծատառով մարդ....😢😢Շատ ափսոս

    ReplyDelete
  27. Ruzanna Torosyan
    Լավ ընկեր,,,,ափսոս մարդ

    ReplyDelete
  28. Susan Ayvazyan
    Ցավակցում եմ

    ReplyDelete
  29. Anna Gasparyan
    Ցավակցում եմ

    ReplyDelete
  30. Anush Papyan
    Ցավում եմ😥.. Աստված հոգին լուսավորի

    ReplyDelete
  31. Meline Gevorgyan
    Իմ բարի տնօրեն 😔 հազար ափսոս։
    Աստված Ձեր հոգին լուսավորի

    ReplyDelete
  32. Rima Edigaryan
    Խորապես ցավակցում եմ 😥😥 ,Աստված հոգին լուսավորի։Մարաբյան ջան....միայն լավ հուշեր ունենք 9 _րդ դպրոցում համատեղ աշխատանքից։,մեր շատ հավատարիմ ու անկեղծ ընկեր, հազար ափսոս

    ReplyDelete
  33. Anna Grigoryan
    Շատ եմ ցավում ։ Իմ տնօրենը.

    ReplyDelete
  34. Аида Атабекян
    Ընկեր Մարաբյան ջան,,,,,,իմ լավ ուսուցիչ

    ReplyDelete
  35. Armine Suqiasyan
    Հազար ափսոս...

    ReplyDelete
  36. Сона Егиазарян
    Ցավակցում եմ

    ReplyDelete
  37. Elena Sargsyan
    Խորապես ցավում եմ.

    ReplyDelete
  38. Ani Mkrtchyan
    Շատ եմ ցավում

    ReplyDelete
  39. Ашхен Марутян
    Խորապես ցավում եմ.

    ReplyDelete
  40. Гегецик Караханян
    Ցավակցում եմ

    ReplyDelete
  41. Artyom Varduhi
    Ափսոս, հազար ափսոս

    ReplyDelete
  42. Armine Karapetyan
    Մեր սիրելի տնօրեն՝ ընկ Մարաբյան ։ Շատ ափսոս ((

    ReplyDelete
  43. Monika Khachatryan
    😥😥😥😥😥🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    ReplyDelete
  44. Valeria Aleqsanyan
    😔😔🙏🏼🙏🏼🙏🏼

    ReplyDelete
  45. Goharik Azatyan
    Աստված Ձեր հոգին լուսավորի

    ReplyDelete
  46. Artyom Mane
    Իմ բարի տնօրենը...Աստված հոգին լուսավորի.

    ReplyDelete
  47. Vahan Arakelyan
    Ցավակցում եմ

    ReplyDelete
  48. Siranush Harutyunyan
    Ցավակցում եմ

    ReplyDelete
  49. Lianna Shaxkulyan
    Ցավակցում եմ Ալիսա Ալինա և Լյուդա ջան

    ReplyDelete
  50. Аида Атабекян
    Ընկեր Մարաբյան ջան,,,,,,իմ լավ ուսուցիչ

    ReplyDelete
  51. Lili Niazyan
    Հազար ափսոս, ընկ. Մարաբյան, շատ ցավալի լուր էր, լավ մարդ, լավ մանկավարժ և պատվավոր քաղաքացի...
    Աստված լուսավորի Ձեր հոգին, իսկ ընտանիքի անդամները Աստծով մխիթարվեն

    ReplyDelete
  52. Кристине Оганнисян
    Shat cav apreci im erku bsliknerin sirov @nduneciq dzer dproc Astcmov tox mxitarven @ntaniqi andamner@ luis ijni dzer shirimin

    ReplyDelete
  53. Ruzanna Grigoryan
    Cavakcum em Astvac hogit lusavori Mer shat hargeli tnoren @nker Marabyan

    ReplyDelete
  54. Эгине Тел
    Շատ ափսոս,ցավում եմ

    ReplyDelete
  55. Ani Arman
    Ափսոս😢 Մեր բարի տնօրեն։ Աստված հոգին լուսավորի

    ReplyDelete
  56. Seda Sargsyan
    Ցավում եմ շատ

    ReplyDelete
  57. Arpi Erik
    Lav mard lav @nker apsos astvach hogit lusavori

    ReplyDelete
  58. Tamara Afyan
    Ցավակցում եմ՝ հազար ափսոս

    ReplyDelete
  59. Artyom Mane
    Իմ բարի տնօրենը...Աստված հոգին լուսավորի..

    ReplyDelete
  60. Tatevik Pnjoyan
    Ցավում ու ցավակցում եմ

    ReplyDelete
  61. Anahit Khanzadyan
    Armen jan nnjir khaghaghutyamb

    ReplyDelete